Regulamin i polityka prywatności

WSTĘP

Sprzedawcą jest: Fabryka Palet Spółka z o.o. z siedzibą w Kwidzynie [ul. Klonowa 12, 82-500 Kwidzyn] NIP: 586 229 32 09 o adresie email sklep@kremdobry.pl, numer telefonu kontaktowego 48 664 301 118 (opłata  wg. cennika właściwego operatora). wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000533073, NIP 586 229 32 09, REGON 360195329.

2. Sprzedaż prowadzona jest przez Sprzedawcę:

  • poprzez sklep internetowy kremdobry.pl zawierający formularz zakupu
  • oraz sklep stacjonarny Petit Studio Kosmetyki Naturalnej, ul. Spiska 12 lok 3, 02-025 Warszawa

3. Definicje:
a) Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
b) Formularz Zakupu – Usługa Elektroniczna poprzez interaktywny formularz dostępny w domenie sklepu kremdobry.pl umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do koszyka oraz akceptacje warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
c) Klient – to osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; albo osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą lub która korzysta lub zamierza korzystać z Usługi Elektronicznej;
d) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności która składa zamówienie w Sklepie;
e) Sklep internetowy - sklep internetowy dostępny pod adresem: kremdobry.pl w którym świadczone są Usługi Elektroniczne;
f) Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym albo produkt opisany w Formularzu Zamówienia przez Sprzedawcę, rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
g) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Formularza zamówienia albo Formularza Zakupu określające: rodzaj i ilość Produktu znajdującego opisanego w Formularzu Zamówienia albo Formularzu Zakupu w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktu, miejsce dostarczenia Produktu oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Formularza Zamówienia albo Formularza Zakupu Produktów będących przedmiotem zamówienia;
h) Regulamin – niniejszy regulamin;
i) Sprzedawca – Fabryka Palet Spółka z o.o. z siedzibą w Kwidzynie [ul. Klonowa 12, 82-500 Kwidzyn] NIP: 586 229 32 09 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000533073, NIP 586 229 32 09
j) Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego albo Formularza Zamówienia;
k) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą;
l) Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Klientowi wybranie Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Klient może dowolnie zarządzać
zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego lub usuwanie z niego Produktów;
m) Promocja – określony w czasie rabat cenowy na wybrane Produkty, będące w ofercie
Sprzedawcy i mogące być przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
n) Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód, przekazany Klientowi wraz z
Produktem, potwierdzający sprzedaż Produktu;

4. Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu;
  • posiadanie przeglądarki internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  • do złożenia zamówienia zamówienia w sklepie internetowym poza pkt 1 i 2 niezbędne jest konto mailowe 

5. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia albo Formularzu Zakupu poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).W celu zminimalizowania niniejszych zagrożeń, Klient jest obowiązany stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne, takie jak np. aktualne oprogramowanie antywirusowe.

6. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale  niezbędna w celu: zawarcia Umowy sprzedaży.

7. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw
Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego polegają na:

  • prezentacji Produktów;
  • umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez złożenie zamówienia.

2. Wszelkie reklamacje związanie z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego, a także zgłoszenia dotyczące naruszeń Regulaminu, Klient może składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kremdobry.pl lub pisemnie na adres:Fabryka Palet Spółka z o.o. ul. Klonowa 12, 82-500 Kwidzyn. W opisie reklamacji należy podać: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamację (imię, nazwisko oraz adres do korespondencji) – ułatwi to  rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Reklamacje, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, będą rozpatrywane przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres wskazany przez składającego reklamację. Jeśli dane lub informacje podane w reklamacji będą wymagały uzupełnienia, przed rozpoznaniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie.

ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i Regulaminem
  • wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, niewprowadzających w błąd lub nienaruszających prawa osób trzecich;

2. W przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa, postanowień Regulaminu lub zasad Polityki Prywatności, a także w przypadku postępowania przez Klienta w sposób utrudniający pracę Sklepu internetowego lub uciążliwy dla innych Klientów, Sprzedawca ma prawo pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego lub ograniczyć mu dostęp do niektórych funkcjonalności Sklepu internetowego.

4. W Sklepie Internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty. O zasadach dotyczących promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.

5. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

ZASADY ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. Klient może złożyć Zamówienie jedynie na Produkty znajdujące się w asortymencie Sprzedawcy poprzez dodanie ich do koszyka i opłacenie.

2. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne

3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, można składać 7/24, z zastrzeżeniem ewentualnych przerw technicznych albo serwisowych.

4.Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty i niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5. W celu skutecznego złożenia Zamówienia w sposób, o którym mowa w ust. 1 pkt. a) niniejszego paragrafu, konieczne jest:

  • dodanie Produktu do Koszyka,
  • prawidłowe wypełnienie przez Klienta dostępnego na stronie Sklepu internetowego Formularza Zakupu zawierającego dane do wysyłki Produktu,
  • dokonanie wyboru sposobu płatności,
  • zaakceptowania postanowień Regulaminu

6. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza złożenie Zamówienia przez Klienta poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e‑mail, zawierające potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, na adres podany przez Klienta. Wiadomość e‑mail o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.

7. Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e‑mail lub pisemnego potwierdzenia zawarcia tej umowy.

8. Czas realizacji Zamówienia wraz z dostawą wynosi od 2 do 7 dni roboczych i jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty w pełnej wysokości na rachunku bankowym Sprzedawcy.

9. Klient może dokonać zmian w Zamówieniu lub je anulować do momentu potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę.

10. W przypadku braku dostępności zamówionych przez Klienta Produktów na magazynie Sprzedawcy, Sprzedający poinformuje o tym Klienta. W takiej sytuacji Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Produktów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Klientem.

11. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Produktu.

12. Elementem procedury składania zamówienia jest również podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne oraz zapoznania się przez Klienta z Klauzulą informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia.

13. W formularzu zamówienia należy wskazać:

  • imię i nazwisko oraz adres Klienta,
  • numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e‑mail) Klienta;

15 .Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę Produktu, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej  w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Produktu.

16. Złożenie zamówienia następujew momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

17. Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność z góry, powinien uiścić cenę oraz koszty dostarczenia Produktu w ciągu 7 dni od otrzymania od Sprzedawcy wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeżeli Klient nie dokona płatności w terminie 7 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e‑mail.

18. Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność przy odbiorze zamówionego Produktu (płatność za pobraniem), zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony Produkt.

19. Klient może złożyć zamówienie poprzez założenia konta w sklepie lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

CENY PRODUKTÓW

1. Ceny Produktów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od Produktów i usług (VAT).

2. Ceny Produktów podane w Sklepie internetowym  nie zawierają kosztów dostarczenia Produktu. 

3. Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych właściwościach Produktu dostępne są na w Sklepie Internetowym

4. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu.

5. Klient niebędący Konsumentem, w celu realizacji Zamówienia upoważnia Sprzedawcę do wystawiania
faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

7. Ceny Produktów prezentowanych na stronach internetowych mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny Produktu nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.

PŁATNOŚCI

 

W sklepie Krem dobry za złożone zamówienie możesz zapłacić:

  • Szybkim przelewem online PayU
  • Karta kredytową/debetową za pośrednictwem PayU

  • Szybkim przelewem online BlueMedia - forma bankowej płatności elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności Shoper (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.)
  • Karta kredytową/debetową za pośrednictwem BlueMedia

* Visa 
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy

  • Przelewem tradycyjny na konto bankowe 14 1140 2004 0000 3402 8068 4644 - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Po dokonaniu zamówienia, otrzymasz mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym, rusza proces przygotowania zamówienia do wysyłki. Jeśli w 3 dni od złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone (zaksięgowana płatność na naszym koncie), zamówienie zostanie anulowane.
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze osobistym przesyłki.

W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. 

DOSTAWA

1. Dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia za pomocą: 

  • przesyłki kurierskiej 
  • do paczkomatów InPost

2. Dostawy Produktu są realizowane w dni powszednie.
3. Koszty dostawy ponosi Klient.
4. Koszty dostawy znany jest Klientowi przy składaniu zamówienia.
5. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkty wolne od wad.
6. Klient zobowiązuje się do odebrania dostarczonego Produktu.
7. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punkcie 7 i punkcie 8 poniżej.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

3. Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawca o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia:
a) Tradycyjnie na adres: Petit Studio Kosmetyki Naturalnej, ul. Spiska 12 lok 3, 02-025 Warszawa
b) Elektronicznie na adres: sklep@kremdobry.pl 
4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem 14- dniowego terminu na adres: Petit Studio Kosmetyki Naturalnej, ul. Spiska 12 lok 3, 02-025 Warszawa 
7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności.
9. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawca przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r., poz. 68 z późn. zm.), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

9. REKLAMACJE

1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta
a) Tradycyjnie na adres: Petit Studio Kosmetyki Naturalnej, ul. Spiska 12 lok 3, 02-025 Warszawa
b) Elektronicznie na adres korespondencji mailowej: sklep@kremdobry.pl
3. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e‑mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawca dowód zakupu Produktu. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt do Petit Studio Kosmetyki Naturalnej, ul. Spiska 12 lok 3, 02-025 Warszawa
5. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
6. Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną powinna zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e‑mail) podany w Formularzu Zamówienia albo Formularzu Zakupu oraz adres poczty elektronicznej (adres e‑mail) lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty elektronicznej (adres e‑mail) podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w formularzu zamówienia, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielenie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
7. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl

2. Klient posiadający status Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidulanego sporu między Konsumentem a Sprzedawca, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: www.federacja‑konsumentow.org.pl.

3. W rozwiązaniu indywidulanego sporu i skargi konsumenckiej związanych z transakcją transgraniczną pomaga także Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

4. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem a Sprzedawca:

1) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem a Sprzedawca przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu,
2) uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.

5. Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy
inspektorzy Inspekcji Handlowej. Wykaz wszystkich wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

6. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.

7. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR ec.europa.eu/consumers/odr.

8. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.

DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca, zwany w niniejszym paragrafie jako ADO.

2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, Klient może skontaktować się Administratorem w następujący sposób: 

  • telefonicznie : 664 301 118 Pon. - Pt. 10:00 - 18:00 Cena za połączenie wg. stawek operatora.
  • w tradycyjny sposób wysyłając list na adres Aadministratora Fabryka Palet Spółka z o.o. ul. Klonowa 12, 82-500 Kwidzyn 
  • mailowo: sklep@kremdobry.pl

3. Przetwarzamy dane osobowe w celu:
a) wykonania zawartej umowy, a także dla celów wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości —np. wystawienia faktury tj. na podstawie art. 6 ust 1 lit b i c RODO czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.,
b) realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO, który to interes polega na:
- dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami – naszym prawnie uzasadnionym interesem jest ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami,
- zagwarantowaniu bezpieczeństwa świadczonych usług sprzedaży – naszym prawnie uzasadnionym interesem jest zapewnienie bezpieczeństwa prowadzenia usług świadczonych drogą elektroniczną),
- marketingu i promocji własnych produktów lub usług ADO polegających na kierowaniu e‑mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe oraz prowadzenie innego rodzaju działań związanych z marketingiem bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną) – prawnie uzasadniony interes polega na marketingu bezpośrednim produktów i usług własnych. W celu realizowania działań marketingowych ADO w niektórych przypadkach wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu danych ADO dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań związanych z ofertą ADO.
- analizie satysfakcji klientów – naszym prawnie uzasadnionym interesem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta oraz jakości produktów,
c) wysyłania informacji handlowych i komunikacji telefonicznej w celu marketingu bezpośredniego – jeżeli udzielona zostanie na to odrębna zgoda – art. 6 ust 1 lit a) RODO.
4. Dane osobowe przetwarzane w celach wskazanych w ust. 3 powyżej będą przechowywane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy, w tym związanych z umową roszczeń podatkowych – lecz nie dłużej niż przez 6 lat. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są w celu kierowania treści marketingowych, będą one przetwarzane do czasu wycofania zgody lub wniesienia
sprzeciwu względem takiego przetwarzania.
5. Dane nie będą przekazywane innym podmiotom poza: dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych służących do świadczenia usług, podmiotom, takim jak operatorzy pocztowi, kurierzy, banki i operatorzy płatności, agencjom marketingowym (w zakresie usług marketingowych), naszym współpracownikom, w tym podwykonawcom, podmiotom świadczącym usługi prawne na rzecz ADO.
6. Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza przysługuje prawo:
a) dostępu do treści danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii
b) prawo żądania sprostowania,
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
d) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora.
f) prawo cofnięcia zgody – wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania
dokonanego przed wycofaniem zgody.
7. Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Każdemu podmiotowi, których ADO dane osobowe przetwarza prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu kierowania do Pani/Pana treści marketingowych. Ponadto względem przetwarzania danych osobowych dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesie ADO – opisanym w ust 3 lit. B) powyżej przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z szczególną sytuacją.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne dla wykonania umowy sprzedaży. Podani danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.

§ 12. PLIKI COOKIES

1. Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Formularza, a ich głównym celem jest ułatwienie korzystania z Formularza Zamówienia, dostosowywanie stron Serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Użytkownika, który korzysta z Formularza Zamówienia albo Sklepu internetowego (personalizacja podstron Serwisu), badanie ruchu Użytkowników.

2. Pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie za zgodą Użytkownika. Zgodna może zostać wyrażona przez Użytkownika poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez Użytkownika do przeglądania zawartości Serwisu.

3. Użytkownik Serwisu może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć cookies w swojej przeglądarce przez takie jej ustawienia, aby blokowała cookies lub ostrzegała Użytkownika przed zapisaniem pliku cookies na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania zawartości Formularza Zamówienia. W takim przypadku może się jednak zdarzyć, że korzystanie z Formularza zamówienia, będzie mniej wydajne, a w pewnych przypadkach niemożliwe.

4. Więcej o technologii plików cookies w Polityce Prywatności.

§ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane za pośrednictwem Formularza Zamówienia albo Formularza Zakupu zawierane są
w języku polskim.

2. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2017 r., poz. 683). Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa.

3. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w Sklepie Internetowym oraz na stronie internetowej Formularza Zamówienia w zakładce „Regulamin”. Regulamin jest udostępniony na wyżej wskazanej stronie internetowej w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.

4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego następuje przez przesłanie Klientowi na adres poczty elektronicznej podany w ramach transakcji dokonywanej w Formularzu Zamówienia.

5. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie w domenie Sprzedającego wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianie Regulaminu.

6. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy zawarte i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy i złożenia zamówienia przez Klienta.

7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 459 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2017 r., poz. 683).

8. Załącznikami do Regulaminu są:
Wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.12.2020 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.

Newsletter
Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% na pierwsza zakupy
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl